Jak vytvořit pivní tácky
s vlastním potiskem?

Jsou sice malé, reklamní potenciál mají ale obrovský. Pivní tácky nabízejí možnost, jak dát vědět o své značce, a přitom budovat pozitivní vztah se zákazníkem. Jak této příležitosti využít co nejlépe? Poradíme Vám, jak navrhnout vlastní pivní tácky s potiskem a na co si dát pozor.

Zamiřte se svou reklamou za lidmi

Říká se, že když nejde Mohamed k hoře, musí hora k Mohamedovi. Stejné je to s reklamou. Jestliže chcete, aby se lidé dozvěděli o Vaší značce, produktu nebo službě, nemá cenu čekat, až si Vás sami najdou. Místo toho se vydejte Vy za nimi. Kam? Přece tam, kam lidé chodí, když se chtějí pobavit, užít si volný čas nebo se setkat s přáteli. Co z toho vyplývá? Umístěte svou reklamu na pivní tácky a zamiřte s nimi do restaurace, kavárny, na venkovní trhy, teambuildingy, koncerty a další veřejné akce s občerstvením.

Proč umístit reklamu na pivní tácky:

  • Osloví specifickou cílovou skupinu, která navštěvuje konkrétní podnik nebo akci.
  • Působí na příjemce po delší dobu než jiné druhy reklamy.
  • Příjemce si ji automaticky spojí s pozitivními emocemi, které doprovázejí posezení u piva.

Využijte malý prostor na maximum

Pivní tácek by měl být perfektní po všech stránkách – jak estetické, tak funkční. Mějte to na paměti při výběru tvaru a velikosti tácku a sami sebe se neustále ptejte: Jaký tvar a jaká velikost nejlépe podtrhnou moje sdělení?

Nejběžnější tácky mají kulatý tvar s průměrem 100 nebo 107 mm. Rozumí si s většinou sklenic, šálků i hrnků, ale vyžadují více kreativity při vymýšlení designu. Více prostoru pro Vaše sdělení nabízejí čtvercové tácky o rozměrech 93 x 93 mm se zakulacenými rohy. Nic Vám ale nebrání v tom, navrhnout si vlastní tvar a přizpůsobit mu svůj design.

Jak navrhnout potisk na pivní tácky?

Chcete, aby Vaše reklamní sdělení na pivních táccích poutalo pozornost, šířilo povědomí o Vaší značce a získávalo Vám nové zákazníky? Inspirujte se našimi tipy, které Vám usnadní návrh designu Vašich nových reklamních nosičů, nebo se obraťte na naše grafické oddělení a tvorbu pivních tácků nechte na profesionálech.

Ujasněte si svůj záměr

Chcete originální pivní podtácky do svého podniku nebo reklamní nosič, který bude prezentovat Váš brand či konkrétní produkt? Zatímco v prvním případě můžete popustit uzdu fantazii a následovat svůj instinkt, v tom druhém musíte postupovat více systematicky. Reklamní podtácky musí být navrženy tak, aby zaujaly a navíc předaly hlavní myšlenku.

Přiznejte barvu

Volba barev by nikdy neměla být nahodilá, ale naopak vycházet z celkové marketingové strategie. Které barvy si lidé spojují s vaší značkou? Váš úkol je přijít na to, jak je co nejlépe použít, aby byl výsledek nepřehlédnutelný.

Držte se jedné myšlenky

Při navrhování vlastních pivních tácků se držte jedné hlavní myšlenky. Nesnažte se malý prostor zcela zaplnit, abyste zbytečně netříštili pozornost těch, kteří s táckem přijdou do styku.

Mluvte tak, aby Vám rozuměli

Myslete na to, že lidé, ke kterým prostřednictvím pivních tácků promlouváte, budou s největší pravděpodobností v dobré a uvolněné náladě. Nebuďte proto při navrhování příliš seriózní. Naopak využijte humorné poznámky, vtipné claimy, promyšlené citáty a kreativní obrázky.

Připomeňte svůj brand

Na konec nezapomeňte přidat logo značky, slogan nebo jiný prvek, se kterými byste chtěli, aby si lidé Vaši značku spojovali.

Na co si dát pozor při návrhu pivních tácků?

  • Nesnažte se mermomocí zaplnit celý prostor tácku a ponechte na něm dostatek bílého místa. Návrh bude působit vzdušněji a snáz vynikne hlavní myšlenka, kterou si mají lidé z vašeho sdělení odnést.
  • Nebuďte příliš seriózní, zapomeňte na přehnanou korektnost a vypusťte ze svého návrhu všechny výrazy, které se hodí spíš do korporátu než do restauračního zařízení. Nejlépe se Vám to povede, pokud si při tvorbě návrhu představíte, že mluvíte ke konkrétnímu člověku, se kterým zrovna sedíte nad půllitrem piva.
  • Ujistěte se, že se text dá snadno přečíst, a to i z větší dálky. Použijte dobře čitelný font, vhodnou velikost písma a kontrastní pozadí.
  • Nepoužívejte ve svém grafickém návrhu tenké linky po obvodu pivního tácku. Soutisk může mít odchylku 1–2 mm.

Návrh potisku v 2D Kreatoru krok za krokem

Proč chtít pivní tácky s potiskem od nás?

  1. Navštivte e-shop pivnitackypro.cz.
  2. Zvolte typ produktu, který chcete navrhovat. Na výběr máte kulaté tácky s průměrem 100 mm, kulaté tácky s průměrem 107 mm a čtvercové tácky s rozměry 93 mm x 93 mm.
  3. Zvolte typ tisku (jednostranný/oboustranný) a počet kusů.
  4. Pro vytvoření vlastního potisku vyberte možnost Vytvořit nebo nahrát design.
  5. Nahrajte vlastní grafický návrh (jako soubor z počítače nebo jako URL odkaz) nebo začněte navrhovat od nuly přímo v nástroji 2D Kreator. K tomu můžete využít bohatou nabídku různých typů písma, klipartů, obrázků a dalších prvků včetně QR kódu.
  6. Jste s výsledkem spokojeni? Hotový produkt vložte do košíku a odešlete k tisku.
  • Vyrobíme Vám pivní tácky různých tvarů. Klasické kulaté a čtvercové tácky nejsou to, co hledáte? Navrhněte si vlastní tvar, který bude perfektně doplňovat Vaše reklamní sdělení.
  • Umíme jednostranný i oboustranný tisk, díky kterému využijete reklamní potenciál pivního tácku na maximum.
  • K výrobě pivních tácků používáme karton (630 g), který je z 100% primárních vláken a má přírodně bílou barvu. Umíme ale také pivní tácky z PVC desek, keramické pivní tácky nebo plastové pivní tácky s otvírákem.
  • Objednávky vyřizujeme do 4–8 pracovních dní. Spěchá to? Využijte možnost expresního zhotovení do 24 hodin.
  • Ani po přečtení článku si nevíte rady s designem svých pivních tácků? Obraťte se na naše grafické oddělení.